Illustration

Розробка SMM-стратегії

Стратегія – основа просування. Документ, що дасть правильний напрямок для росту вашого бізнесу.

  • Що входить в послугу? 

    Стратегія — документ, який складається з двох основних етапів: аналітичний і практичний.
    Аналітичний етап містить такі основні пункти:Аналіз ринкуАналіз конкурентівАналіз аудиторії: розбивка аудиторії на ключові сегменти
    Практичний етап складається з:ПозиціюванняФормування цілейПідбору рекламних інструментівПлану просування (з додатковими інструкціями для самостійного втілення стратегії)

  • Який результат послуги? 

    В результаті розробки стратегії у бренда формується чітке позиціонування, визначена цільова аудиторія та способи взаємодії з нею.
    Сформовано контент-план, TOV, методи просування та основні цілі.
    За підсумком, послуга розробки стратегії закриє такі питання бізнесу: НАВІЩО ми це робимо? КОМУ ми це продаємо? ЩО ми продаємо? ЯК ми продаємо? ДЕ ми продаємо, в яких каналах?
    Після завершення етапу розробки стратегії ви зможете перейти до самостійного втілення плану реалізації, або ж замовити послугу SMM супроводу, щоб ми реалізовували її для вашого бренду.

  • Вартість 

    від 50 000₴ / документ та презентація