Розробка SMM-стратегії
Стратегія – основа просування. Документ, що дасть правильний напрямок для росту вашого бізнесу.
Що входить в послугу?
Стратегія — документ, який складається з двох основних етапів: аналітичний і практичний.
Аналітичний етап містить такі основні пункти:Аналіз ринкуАналіз конкурентівАналіз аудиторії: розбивка аудиторії на ключові сегменти
Практичний етап складається з:ПозиціюванняФормування цілейПідбору рекламних інструментівПлану просування (з додатковими інструкціями для самостійного втілення стратегії)
Який результат послуги?
В результаті розробки стратегії у бренда формується чітке позиціонування, визначена цільова аудиторія та способи взаємодії з нею.
Сформовано контент-план, TOV, методи просування та основні цілі.
За підсумком, послуга розробки стратегії закриє такі питання бізнесу: НАВІЩО ми це робимо? КОМУ ми це продаємо? ЩО ми продаємо? ЯК ми продаємо? ДЕ ми продаємо, в яких каналах?
Після завершення етапу розробки стратегії ви зможете перейти до самостійного втілення плану реалізації, або ж замовити послугу SMM супроводу, щоб ми реалізовували її для вашого бренду.
Вартість
від 50 000₴ / документ та презентація